Blog PL
Jaka platforma e-commerce b2b będzie odpowiednia dla twojej firmy?
Dlaczego warto wybrać PrestaShop? Wady i zalety platformy.
Idealna karta produktu w e-sklepie
Szablon Prestashop vs. dedykowany projekt e-commerce. Sprawdź, co będzie lepsze dla twojego e-sklepu.
Jaki wybrać chat dla sklepu internetowego?
Optymalizacja i przygotowanie do pozycjonowania sklepu na prestashop
Audyt ux sklepu internetowego. Po co go robić?
Cena wdrożenia sklepu internetowego PrestaShop. od czego zależy?
Hosting / serwer dla Prestashop – nowa usługa Waynet
Instagram dla e-commerce
10 skutecznych sposobów na zbudowanie zaufania klientów e-sklepu
Opis produktu, który sprawi, że twój e-commerce będzie sprzedawał skuteczniej! – poradnik
Dobre praktyki dla platform ecommerce B2B
- E-commerce
- Optymalizacja konwersji
Polityka zwrotów i dostawy a konwersja i rentowność e-commerce.
Platformy e-commerce b2b – cięcie kosztów, rozwój sprzedaży!
User experience w ecommerce, czyli co? UX designer, czyli kto?
Facebook dla e-commerce. jak prowadzić fanpage sklepu internetowego?
Test 5 sekund UX
8 powodów, dla których warto prowadzić bloga w sklepie internetowym
- E-commerce
- Optymalizacja konwersji
Wpływ metod płatności na konwersję sklepów internetowych
7 kluczowych wskaźników (kpi) e-commerce. co należy mierzyć? Jak je poprawić? Cz.II
Czy ktoś kpi z kpi? 7 kluczowych wskaźników efektywności e-commerce. co mierzyć? Jak je poprawić? część I.
3 techniki skutecznego zarządzania czasem
Omnichannel – wiele dróg do jednego celu – nowego wymiaru sprzedaży.
UX w branży e-commerce, czyli jak być najlepszym wśród konkurencji
Wybór platformy sklepowej: open-source vs saas
- B2C
- E-commerce
- Optymalizacja konwersji
- Analityka internetowa
Niski współczynnik konwersji - co to oznacza w praktyce?