Waynet

Patrizia Aryton

Kompleksowy REDESIGN e-sklepu PATRIZIA ARYTON

Informacje o projekcie

Typ: Fashion

Zakres prac: Support, Wdrożenie, Projektowanie Ux,

Zobacz online
3_pa

RE-DESIGN

Zmiana identyfikacji wizualnej pociąga za sobą szereg następstw. W przypadku biznesów działających zarówno online, jak i offline, modyfikacje muszą być obecne na wszystkich płaszczyznach. Re-design w e-sklepie obejmował zmianę kolorów, fontów, sposobu komunikacji, stylu fotografii i ikonografiki.

WDROŻENIE I SUPPORT

Nowa odsłona sklepu internetowego została wdrożona w oparciu o platformę PrestaShop 1.7. Do dziś sprawujemy pieczę nad sklepem i wraz z Klientem dbamy o jego ciągły rozwój i optymalizację. Po drodze zostało dodanych dużo spersonalizowanych modułów, a w planach są kolejne działania.

UX I OPTYMALIZACJA

Monitorowanie zachowań użytkowników i propozycja user friendly rozwiązań czyni proces zakupowy przyjemniejszym. Pomoc specjalisty, jakim jest UX Designer, sprawia, że optymalizacja e-sklepu Patrizia Aryton odbywa się na bieżąco, a proponowane rozwiązania przyczyniają się do odbioru sklepu jako intuicyjny i prosty w użyciu.

O projekcie

kazdymodel

Uznana marka modowa z niesłabnącymi ambicjami

Aryton to jedna z najpopularniejszych ekskluzywnych marek odzieżowych w Polsce, której historia sięga już przeszło 25 lat. Dzięki nowoczesnym projektom i materiałom najwyższej jakości, marka zdobyła uznanie wśród najbardziej wymagających klientek. Kolekcje Aryton z roku na rok zyskują aprobatę coraz większego grona kobiet. O popularności brandu może świadczyć chociażby ciągle rozwijająca się sieć butików - 28 salonów w całej Polsce. To wszystko dzięki konsekwentnie wdrażanej strategii i działaniom marketingowym prowadzonym poprzez różne kanały komunikacji. Firma kładzie szczególny nacisk na systematyczną optymalizację i poprawę efektywności na stronie www oraz w sklepie internetowym. Właśnie z tego powodu do grona naszych stałych klientów modnym krokiem weszła ta znana i lubiana polska marka. Celem realizowanego projektu była poprawa użyteczności i efektywności sklepu internetowego oraz wprowadzenie usprawnień związanych z procesem zakupowym.

pa kpp

Po pierwsze - użyteczność

E-sklep musiał spełniać wymagania nie tylko właścicieli, ale przede wszystkim klientek, dlatego re-design i wdrożenie e-commerce na nowej platformie PrestaShop 1.6 poprzedzone zostało szczegółową analizą UI/UX. Wykonaliśmy audyt ekspercki prowadzony metodą wędrówki poznawczej i analizy heurystycznej sklepu. Dzięki kompleksowym badaniom UX rozpoznaliśmy nie tylko błędy na pojedynczych podstronach, ale również utrudnienia w realizacji zadania (finalizacji zakupu) w ramach całego procesu poruszania się po stronie sklepu internetowego. Było to możliwe dzięki analizie danych i ruchów użytkowników w e-sklepie (heat & click maps), czego konsekwencją był szeroki user-centered design. Dzięki trafnemu rozpoznaniu kluczowych błędów, postawiliśmy hipotezy do weryfikacji podczas analizy ruchów na stronie użytkownika. Zaowocowało to szerokimi zmianami w architekturze informacji i w wyglądzie strony. Począwszy od formularza rejestracji, poprzez wielkości prezentowanych zdjęć, możliwość szybkiego podglądu i wykorzystanie schowka, aż na ścieżce zakupowej skończywszy usprawniliśmy działanie dodając nowe i poprawiając stare funkcje. Wyeliminowaliśmy błędy, nadając serwisowi charakter intuicyjnego i prostego w obsłudze. Analiza konkurencyjnych firm i ich działań, pozwoliła na zaobserwowanie specyficznych w branży trendów i rozwiązań, co usprawniło proces przeprojektowywania informacji w sklepie i wdrażania nowej funkcjonalności serwisu.