Waynet
Język:
pl

Reporter Young

eCommerce dla marki z ponad 120 sklepami stacjonarnymi

Informacje o projekcie

Typ: B2BFashion

Zakres prac: Support, Wdrożenie, Projektowanie Ux,

Zobacz online

Wyzwanie

Przejęcie i support dotychczasowego, a następnie redesign i wdrożenie nowego sklepu na PrestaShop. Integracja z systemem ERP LSI Positive Retail, a także zaawansowane usprawnienie obsługi sklepu i zamówień.

Działanie

Po stworzeniu wspólnie z działem marketingu klienta projektu UX i graficznego nowego sklepu, został on wdrożony na najnowszej wersji Prestashop 1.7. Z poprzedniego sklepu został zmigrowany komplet danych. Wraz z uruchomieniem nowej platformy ruszyła też integracja z systemem ERP i szereg dedykowanych modułów.

Wynik

Dzięki wprowadzonym na poziomie integracji z ERP automatyzacjom oraz wielu dedykowanym funkcjonalnościom w panelu administracyjnym, sklep internetowy jest nie tylko generuje sprzedaż na poziomie nawet kilkuset zamówień dziennie, ale pozwala je szybko i sprawnie obsłużyć.

O projekcie

Zaawansowana integracja z ERP

W ramach projektu została zrealizowana pełna integracja z systemem ERP LSI Positive Retail przy pomocy webserwisów udostępnianych przez ten program. Zintegrowane zostały: -import nowych produktów -aktualizacja cen i stanów magazynowych -eksport kontrahentów i zamówień -import i udostępnianie online klientom faktur i korekt

Omnichannel

Ze względu na rozbudowaną sieć sprzedaży stacjonarnej nieodłącznym elementem sklepu internetowego jest połączenie sprzedaży wielokanałowej. W eSklepie powstały takie funkcjonalności, jak: -mapa z wyszukiwarką sklepów stacjonarnych -możliwość zamawiania produktów z odbiorem w sklepach stacjonarnych -podgląd dostępności produktów w sklepach -możliwość składania zamówień onlinew sklepach stacjonarnych przez pracowników

Automatyzacja obsługi zamówień

Dzięki szeregowi dedykowanych rozwiązań obsługa sklepu z łatwością przygotowuje dokumenty do kompletacji produktów do zamówień, które to przed wysłaniem sprawdzane są w aplikacji do weryfikacji zamówień (dedykowana aplikacja zbudowana w oparciu o Symfony i Vue.js). Zatwierdzonym zamówieniom automatycznie generowane są i wysyłane do klienta dokumenty sprzedażowe wraz z dedykowanymi formularzami zwrotu i reklamacji (uzupełnionymi już o niezbędne dane czy listę produktów z zamówienia). W przypadku zamówień zwykłym przelewem, jeśli klient nie opłaci ich w terminie, to otrzymuje automatyczne przypomnienie, a następnie są one anulowane.

Skomplikowana kwestia rabatów

By uatrakcyjnić sklep i zwiększyć zaangażowanie klientów, Reporter Young stosuje różnorakie, ciekawe akcje promocyjne. To nie tylko standardowe rabaty na zamówienie, ale np. rabat na co drugi czy co trzeci produkt, rabaty progresywne, różne rabaty na różne grupy asortymentowe. Poza stworzeniem odpowiednich mechanizmów, konieczna była zmiana standardowego zachowania kodów rabatowych w PrestaShop i rozbijanie ich już na poziomie koszyka na poszczególne produkty (a nie odejmowanie całościowej wartości rabatu od zamówienia). Było to konieczne ze względu na integrację z systemem ERP oraz odpowiednią realizację zwrotów produktów.

Przekonały Cię nasze realizacje?

Usługi

  • B2B Prestashop
  • B2C Prestashop
  • Support i hosting PrestaShop
  • Hosting Prestashop

Adres

Waynet Sp. z o.o.

ul. Królowej Jadwigi 236

30-218 Kraków

NIP: 6762478648

Social Media

Facebook

LinkedIn

© 2024 Waynet Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone