Waynet

Support

Support / wsparcie / utrzymanie PrestaShop

code-gc7fcf4209 1920

Abonamentowe wsparcie PrestaShop

Zarezerwuj co miesiąc określony czas naszych specjalistów do wykonania konkretnych zadań w Twoim eCommerce PrestaShop. Zgłaszając się do WAYNET, otrzymujesz indywidualną opiekę Project Managera (nie musisz korzystać z formularza kontaktowego i czekać na odpowiedź Biura Obsługi Klienta!), z którym określasz potrzeby i wymagania związane z poprawą lub udoskonaleniem sklepu internetowego.

Zakres wsparcia:

  • Tworzenie, instalacje i modyfikacje modułów PrestaShop

  • Integracje PrestaShop z systemami ERP

  • Poprawki wizualne

  • Zmiany w Back Office

  • Dostosowanie funkcjonalności do charakterystyki eCommerce

  • Tworzenie projektów graficznych

  • Naprawa błędów PrestaShop

  • Dokończenie wdrożenia po innej agencji

  • Wszelkie inne prace programistyczne, graficzne i UX

Wsparcie abonamentowe

Wybór opcji abonamentowej to gwarancja sprawności i nieustającego rozwoju Twojego eCommerce PrestaShop bez konieczności czekania na wolny termin realizacji. W ramach miesięcznego abonamentu gwarantujemy dostęp do czasu pracy naszych specjalistów, którzy zadbają o poprawne działanie i development Twojego sklepu internetowego.

Co otrzymujesz?

01.Natychmiastowa reakcja na awarie krytyczne
02.Gwarantowany czas realizacji zadań
03.System do zgłaszania zadań
04.Dedykowany Project Manager
05.Doradztwo w rozwoju sklepu PrestaShop
06.Minimalny pakiet 20h / miesięcznie, niewykorzystane godziny nie przepadają

Sprawdź nasz support PrestaShop!