Waynet

Platforma B2B

Zwiększ sprzedaż, odciąż dział handlowy, usprawnij marketing!

b2b2

Co to jest Platforma B2B?

Platforma B2B to rodzaj sklepu internetowego. Pozwala na składanie zamówienia przez firmy (w szczególności stałych kontrahentów) według ustalonych procedur biznesowych przy okazji automatyzując wiele procesów i zwiększając sprzedaż.

Korzyści z wdrożenia

  • Automatyzacja sprzedaży

  • Zwiększanie wartości zamówień

  • Wsparcie handlowców

  • Niższy koszt realizacji zamówień

  • Pozyskiwanie nowych leadów

Co wyróżnia naszą platformę?

Platforma B2B Waynet zbudowana jest w oparciu o system open source PrestaShop.

Dzięki temu

W odróżnieniu od innych rozwiązań stajesz się właścicielem platformy
Uzyskujesz pełne prawa do systemu, jego rozwoju i modyfikacji
Dzięki popularności PrestaShop nie jesteś przywiązany do jednego dostawcy oprogramowania

Najważniejsze funkcjonalności

Kontrola dostępu do platformy

Dostęp do sklepu mogą mieć tylko zalogowani klienci, którym aktywujesz konta. Niezalogowanym klientom możemy pokazywać asortyment bez cen i możliwości zamawiania, lub całkowicie zamknąć przed nimi platformę.

Zaawansowane struktury organizacyjne

Twoi klienci będą mieli możliwość tworzenia w obrębie swojego konta dodatkowych spółek, oddziałów oraz kont użytkowników z różnymi uprawnieniami (administratorów, managerów, pracowników).

Różne uprawnienia użytkowników

Poszczególne role użytkowników mają różne uprawnienia - od dostępu do rozliczeń, poprzez tworzenie struktury organizacyjnej, ustalanie budżetów, aż do akceptacji zamówień.

Wielostopniowa weryfikacja zamówień

Możliwość ustawienia każdemu klientowi indywidualnie jego procesu składania zamówienia - od zwykłych zamówień w przypadku mniejszych firm, do dwustopniowej weryfikacji zamówień w zależności od wydatków w danym miesiącu i kupowanych produktów w przypadku dużych organizacji!

Cenniki

Możliwość ustawiania indywidualnych cen dla każdego klienta (rabat ogólny, rabat na kategorie, rabat na produkt), prezentacja ceny katalogowej produktu i poziomu zniżki

Indywidualny asortyment

Możliwość udostępniania wybranych produktów tylko wybranym klientom, oznaczania tych produktów ich logo, specjalną kategorią, wyróżnieniem na liście produktów.

Import zamówień

Możliwość dodania produktów do koszyka poprzez import pliku CSV zawierającego kody produktów i ilości sztuk. W przypadku braku dostępnej ilości, do koszyka zostanie dodana maksymalna dostępna ilość, a klient dostanie info o błędach i brakach produktów.

Kredyt kupiecki

Obsługa kredytu kupieckiego i płatności terminowych (klient może składać zamówienia do limitu kredytu, ma podgląd aktualnego limitu, w przypadku przekroczenia limitu może zamawiać tylko z przedpłatą)

Faktury i rozliczenia

Możliwość podglądu przez klienta informacji o rozliczeniach i pobierania faktur w PDF (dane importowane z dowolnego systemu ERP. Możliwość ustawienia osobnego maila do otrzymywania faktur.

UX dla B2B

Szereg funkcjonalności usprawniających klientom obsługę sklepu B2B - masowe dodawanie do koszyka, informacje o dostępności produktów, uproszczone składanie zamówienia i inne.

1/10

W ramach współpracy zapewniamy

01.Analizę potrzeb
02.Wdrożenie PrestaShop 1.7
03.Dowolne Integracje
04.Dostosowanie pod mobile
05.Szkolenie z obsługi

Gotowy na platformę B2B?